sábado, 20 de febrero de 2016

Customs orders

A few weeks ago I received my first custom orders , and it was wonderful to work in what I like. 

The first was an illustration for Event organizer Virginia in the US, with the logo of your company in a small cup of coffee , she loved it and me too. 

The second one did for a girl from New York who wanted to see the best of her wedding dress in a picture , it was so exciting! She fascinated him so much that called for also for her mom in a beautiful blue dress. 

 If you would like to have personalized illustration of your wedding , or a gift for someone special can visit my Etsy shop and find two options to fashion bloggers who receives a copy of the illustration that I will perform and only girlfriends I send the original .

Hace unas semanas recibí mis primeros pedidos personalizados, y fue maravilloso poder trabajar en lo que más me gusta.

El primero fue una ilustración para una organizadora de eventos de Virginia en Estados Unidos, con el logo de su empresa en un pequeño vaso de café , a ella le encantó y a mí también.

El segundo lo realicé para una chica de Nueva York que quería ver lo mejor de su vestido de novia en una ilustración, fue tan emocionante! Le fascinó tanto que pidió una también para su mamá en un maravilloso vestido azul. 

Si a ti te gustaría tener ilustración personalizada de tu boda, o un regalo para alguien especial puedes visitar mi tienda Etsy y encontrarás dos opciones, para fashion bloggers  quién recibe una copia de la ilustración que yo le realizaré y sólo a las novias les mando los originales. 




1 comentario: